標籤

2014年1月30日 星期四

全新推出estee laude微精華原生液(micro essence skin activating treatment lotion)


耶!多謝estee lauder送我這袋最新產品可以等我d皮膚可以靚靚咁過新年!

係今日等我係年30呢日寫埋呢遍卜,大家就一齊過馬年喔!!

等我祝大家馬年行個好運,繼續可以用好多新產品,有更多pr搵大家出席活動啦,

最緊要皮膚keep住一直靚!哈.....岩唔岩聽先?

當然啦,要有靚皮膚,點可以懶架呢,

等我以下介紹支好野比大家,等大家過一個靚靚新年啦......

究竟呢一大袋是什麼東東?都挺重的.......XD




哈,就係呢盒啦!!我見到那一刻都嚇了一跳,真的很大盒啦...............




打開盒後...........嘩.......... 真的第一次見到會用放大鏡黎做設計!

超有心思的!!

我開始都比佢呃左一秒,點解咁細支既,睇真d,原來是放大鏡....hahahahaha




真面目來了!!

其實是這樣的啦!!

兩支都是貨size來的喔,耶耶耶!!

點解要有呢兩支產品放埋一齊呢?

哈....只要拉落下圖,就會詳細講解的啦,

簡單d黎講,因為佢地要一齊用,就見會有最明顯既效果喔!!

(其實estee lauder一向都這樣大手筆XXD我從來都無懷疑過....hahaha)




step 1 :微修讀。 強化肌底

微精華原生液

micro essence skin activating treatment lotion

用量:150ml

『極微分子。極強能量。掀開亞洲肌膚微修護時代

全球首創微精華原生液,秒速直慘肌底,倍增精華修護功效,淨、透、彈、滑,

肌膚原生如初』

微精華的再青春力量

每天使用,日復一復,

全新微精華原生液有助肌膚締造更強健更有抵禦力的抗老根基,

這有三大強勁對策:

*微定位:(精準針對)秒速滲入肌膚,肌膚最需要修護的地方,

自動給予皮膚細胞更新能量,有效恢復肌膚平衡狀態。

*微滋養:深透滋養肌膚的皮膚細胞,傳送準確濃度的獨家bio-ferment原生賦活科技,

滋養肌膚,賦予能量,發揮前所未有的滋養和充電效能。

*微激活:層層激活肌膚再生,深層補充營養,從內逐層強化肌膚,

效果即時可見且長期維持。

專為亞洲人肌膚研制

這款先進高效的徵精華原生液,實證在9大範疇上改善膚質:

清透澄澈、青春亮澤、均勻膚色、完美細緻膚質、觸感柔滑細嫩姐絲、

強化肌膚底子的保護屏障、肌膚得到鎮靜呵護、減退幼紋、乾紋、肌膚水盈飽滿。



 step 2 :dna排毒。   修護事半功倍

advanced night repair synchronized recovery complexⅡ

升級再生基因修護露

用量:50ml

破天荒將DNA修護結合排毒淨化程式,令夜間DNA修護功效極速提升,

肌膚仿如睡足8小時,更水潤、更細滑,更光澤。

*撫平細紋,回復無瑕完美,膚色均勻透亮 水盈飽滿

*全新第6代修護精華

*先淨化,再根源修護,徹夜清空累積損傷

*從源頭突破,強化夜間巔峰修護力

問題:如果全新微精華原生液具備媲美精華素的特性,那我仍應否使用『傳統』精華素?

答:全新微精華原生液不能取代妳的修護精華。它倆是夥伴來的。

研創微精華原生液是完美第一步,為你的修護精華作好準備。卻獲得護膚效益,

可把全新微精華原生液配合升級再生基因修護露一併使用,兩種突破性配方能更快、

更探入地滲透肌膚,更加滋潤,以強化及修護肌膚。



(微精華原生液)使用方法:

先潔面,然後用上平時用開的爽膚水,然後再用手心滴上微精華原生液,

雙手磨擦兩三下,然後輕壓皮膚至完全吸收,然後才用上其他各種的護膚品!


 (微精華原生液+升級再生基因修護露)使用方法:

 先潔面,然後用上平時用開的爽膚水,然後用手心滴上微精華原生液,

再把升級再生基因修護露滴在原生液上面,最後將它們用雙手磨擦數下,

就可直接輕壓肌膚!

 
而我下圖將會示範點樣將它們mix埋一齊用,先在手背作示範




上圖是已經加了微精華原生液,然後再滴上升級再生基因修護露




好!就是這樣了,看見嘛?




然後將它們混合在一起按壓皮膚到完全吸收!




真係超級快就搞掂啦!!真係秒速吸收咁快架...hahaha




然後下圖就是用上面部的方法喇!!

如我上面所說,先用手心滴上4-5滴微精華原生液




然後再滴上升級再生基因修護露,

今次明顯點吧?看見燈色一點嘛?

這就是已經滴了升級再生基因修護露了....haha




下一步就是將雙手輕輕摩擦兩三下.....

完成後就像下圖這樣,




然後將雙手直接按壓面部至完全吸收!!




哈哈哈哈.......秒速咁樣就吸收好了!

用完後當場真係好潤好透亮,但又唔會油膩喎!

超贏呀...........



2014年1月24日 星期五

Estee Lauder Micro Essence Launch Event‏(全新微精華原生液event)


我又黎呢度喇!!

哈.........無錯,只要電視一有新產品堆出,格無耐我就會被邀請係呢度出席event囉,

呢度已經好似變我另外一個家咁,會定時定候係度出席活動...XD...hahah

所以今次,好明顯又係有新產品喇,

就係呢排電視機日播夜播既微精華原生液,我已經快被電視廣告洗腦了...

個廣告仲要係咁講,淨、透、滑、彈,我......快要瘋了,究竟有幾勁,去相喇!




襯未開始時,周圍拍拍相先!!!地下放著變了big size的化妝護膚品喔,好得意呀......




還有另外一個.....我當然不會忘記拍下喔.........XD




我次次都會影埋既ESTEE LAUDER貼紙,其實用黎貼住自已件衫,

以便大家知道係''自已人''!!

跟住我就會次次出席完EVENT都會唔記得撕走,

行到老遠,到停低一望自已件衫......頂......=.=(自我安慰,應該無人見到的吧)




講完一大堆無聊野,哈.....主角要出場喔!!!

檯上的有最新堆出的微精華原生液及升級特潤基因修護露,

咁另外果3樽ABC究竟是什麼來?

哈,下面開估!(其實未開始時,我都估到係點架喇...HAHAHA)




哈,驚大家唔清楚,再近影多次!!

再重複講多次,呢兩支分別是微精華原生液及升級特潤基因修護露!

因為佢地要一齊用先係最有效架,所以要一齊放同會講解點用喔!




真係好鐘意ESTEE LAUDER次次都咁細心,會擺D新鮮花係檯,一點也不馬虎!!





要開始喔!!

職員先幫各位BLOGGER用消毒濕廁紙,在手背上面清潔一下.........

XD..哈...因為我影不到自已隻手....所以讓用我身旁BLOGGER的手來影一下




然後,就來個小驗試!!

就係測下檯上的ABC三個樽,究竟邊支係ESTEE LAUDER既微精華原生液,

唔聽講解都唔知道,原來液體係皮膚上愈快溜走,就代表液體無咁易被皮膚吸收,

所以,即是話, 溜得愈慢就係最好的,那隻就是ESTEE LAUDER既微精華原生液喇!




好吧,已經係手背點上ABC三隻精華液,當然3隻都係唔同牌子的喔!!




然後職員會用手指輕輕堆一下,

再將手背輕輕打側,就會見到邊隻液體牌子留得最快同最慢,

其實真的很易就會看得出,最後當然是ESTEE LAUDER既微精華原生液贏了,

因為是溜得最慢,所以皮膚最易被吸收得好!




最最後,就是大會講解點樣將微精華原生液及升級特潤基因修護露一齊用喇!

看,就是我下圖這樣,先倒出微精華原生液,然後再將升級特潤基因修護露點在原生液上,

可能,大家這樣會看不清楚不了解,唔緊要.....我下星期會再開新POST寫詳細D,

講解點樣MIX黎用喇!到時記得收看喔!



2014年1月15日 星期三

敗家文時間到!!!


1)

可愛韓風襪

$60x3對

其實屋企真係唔決襪,但見到咁可愛,忍唔住又入手喇!=..=




2)

RABU RABU毛毛柳釘平地襪

其實我一早係C.P.U睇中,但我見得9折,折完都係好貴,所以一直忍手無買!

事格一排,有日比我去九龍灣rabu rabu專門店見到呢對鞋,仲有8折呀.....嘩.....即買!

哈......開心開心




就係呢對喇!!

愛死了.....................





d毛毛仲要勁滑添呀!!




3)

D-mop outlet買既!!

原價$990.....

3折後...$297

老公都話,咁都比你買到,好明顯係你d style喇!!




無錯,件衫個手袖位係中間穿出黎架,好正呀..........




原價真係好貴呀........成千蚊咁滯!!@@我食落肚無咁嬲囉.................




4)

accessorize

無錯,我又黎買手飾喇!!

哈.......早排鬼叫比我見到半價咩,平時我一定唔會入去買,去淘寶無咁嬲喇!

原先原價每條要都百幾蚊,而家半價咋,大概都係$50-60幾一條,咁就差唔多



好美的民族風手鍊!!!




還有這條,不錯吧..........XD~~




5)

2% miffy

哈....又係2%入貨喇,咁都比我見到呢條得返1千零1條既M碼

原價$898,而家只需2折就可以帶佢返屋企喇!!

即係$180,係咪抵都爛先...............



真係痴痴地,$898一件衫~~~我先唔會咁傻仔買咁貴,呢d清緊實係等特價喇!!



6)

早早排係葵芳敗既!!

已經忘記了實際價錢喔!!

都係70-80蚊貨仔咁上下啦!!!




我其實係比下面呢個設計吸引左先買,買完先發覺我都唔知自已會唔會著=0=



7)

旺角新之城敗的!

好似$120!!

好得意架,前後都有圖案架!!





2014年1月3日 星期五

Mask House OHU Supplement柚子亮白美顏啫喱及石榴紅醋抗氧美顏啫喱


而家去韓國旅行又多一樣選擇可以做手信喇,

就是mask house旗下品牌OHU Supplement最新堆出的黃金柚子興石榴紅醋美顏o者喱!

結集方便、好味、快速美顏法的三大優勢,繼K-POP BEAUTY後,

口服O者喱亦起革命,開創韓國護膚美肌新靈感!

一盒以超高含量20000MG骨膠原成分及多款維他命元素,

以及特意採用韓國著名土產天然黃金柚,促進血液循環,為肌膚注入新動力,

達致均勻亮白;亦嚴選韓國新興美顏聖品石榴紅醋,煥發強效抗氧力,

全方體驗零瑕美肌。MASK HOUSE兩款O者喱比一般沖劑/藥丸食用更方便,

適今任何年齡人士品嘗,低卡成分亦照顧了貪靚減磅女士需要,

日韓OL更會以O者喱取代一般零食,實行『內外美顏』。




先介紹:

MASK HOUSE OHU SUPPLEMENT石榴紅醋抗氧美顏O者喱

MAKS HOUSE OHU SUPPLEMENT COLLAGEN VINEGAR JELLY

『滋潤』『保濕』『抗老』

一盒10支

每支12G

MADE IN KOREA

香港萬寧獨家發售

 *首創20000MG澎湃骨膠原石榴紅醋JELLY,全效活肌緊緻

*豐富石榴紅醋強效清除入侵自由基,遏止細胞衰老

*添加多種維生素,全方位更新細胞,重啟肌底自然回復力




石榴紅醋抗氧美顏JELLY,一盒含有高達20000MG骨膠原成分。

配合絕佳的石榴紅醋抗氧元素,有助對抗自由基對肌膚的侵害。

石榴紅醋結合了石榴及醋的發酵功效,更添加了維生毒B2、B12、C及透明質酸等美肌元素,

抗氧同時滋潤保濕。每日一支,味道可口,獨立包裝易於攜帶,隨時為肌膚補充營養,

抵禦歲月痕跡




每盒有10支

每支都是獨立包裝




而每支JELLY最下處,都會印上最佳食用期限




最方便不過,就是每支的頂處,都會有切口,輕輕一撕就可食用




食用方法:

每日一支!

而我既食用方法,就是每日早上肚空食,因為早上空肚食,最容易吸收呢!

而且味道酸酸甜甜的,很易入口呢!




第二介紹:

MAKS HOUSE OHU SHUPPLEMENT柚子亮白美顏JELLY

MASK HOUSE OHU SUPPLEMENT COLLAGEN CITRON JELLY

『嫩白』 『幼滑』 『去斑』

一盒10支

每支12G

MADE IN KOREA

香港萬寧獨家發售

*首創20000MG澎湃骨膠原柚子JELLY,全面緊緻再生。

*5300MG維生素C,預防UV外界侵害,深效亮白滋潤

*添加多種維生表及透明質酸,從內清除黑色素,杜絕暗啞




柚子亮白美顏JELLY,一盒含有高達20000MG骨膠原成分。

配合韓國柚子精華,刺激血液循環,活化細胞及皮膚纖維,讓肌膚美白滋潤。

JELLY內更添加了維生素C、A、B1、D3及透明質酸等豐富美肌元素,嫩白同時幼滑美顏。

每日1支,味道清甜,獨立包獨方便攜帶,隨時為肌膚補充營養,抵禦黑色素的侵害,

重塑亮麗白滑肌

而每盒的底部,都會印上食用期限! 
 


每盒有10支

每支都是獨立包裝




而每支JELLY最下處,都會印上最佳食用期限

 


最方便不過,就是每支的頂處,都會有切口,輕輕一撕就可食用


食用方法:

每日一支!

而我既食用方法,就是每日早上肚空食,因為早上空肚食,最容易吸收呢!

食落口一咬都會品嘗到柚子的味道,甜甜的,很易入口!!