標籤

2013年5月30日 星期四

theZtyle xCLARINS三款身體護理產品試用

^0^,呵呵...謝謝the ztyle呀,收到e-mail時,真係開心到我彈起,

估唔到可以第二次用到clarins既產品喔,今次仲好大手筆,仲一次過比3款產品我試,

總值$1500喔,@0@~Wwoooo....怎叫我不高興呢??產品包括了:

CLARINS纖柔美體霜

CLARINS健胸豐盈乳霜

CLARINS調和身體護理油




CLARINS纖柔美體霜Body Shaping Cream

HK$500/200ml

功效:

豐盈細滑的質地易於按摩,刺激微細循環,撃退頑固贅肉。

緊緻肌膚之餘,並補充水份,使肌膚更柔軟光滑。

功能:

保濕 , 提升肌膚彈性 , 提升輪廓 , 改善浮腫 , 緊緻肌膚 , 按摩

使用部位:

頸部 , 腰部 , 腹部 , 臀部 , 手臂 , 腿部




好大樽呀!!肯定有排我用..........




打開樽蓋後,有張石紙保鮮呢!




然後將石紙撕開!!




又想不到還有個蓋要打開!哈..........真的超保鮮又衛生呀!!




嘩......滿滿的!!!!




然後取適量的美體霜在手指上




我今次選擇了大腿作試用!!

其實我每日都會塗在手臂、肚腩和大腿位置的,嗚....佳因我周身肥肉呢>3<!!




Wwooo....一堆開便已經立即感覺到質地真的超滑,意想不到很易便堆開了!!

因我開頭還擔心著,會否好杰身的,這個是我最害怕的了!




因為質地很滑,而且又帶有點香味,只需按摩數下後,大腿很易便吸收了,

而且一點黏油的感覺也沒有,按摩完後,還會立即見到皮膚光擇和滋潤了不小呢,哈~~~

body cream都可以慳回喔!




CLARINS調和身體護理油Tonice Body Treatment oil

HK$490/100ml

產品資料 :

經歷50年不衰,Clarins 經典的天然護理油。100%純植物萃取,成份當中的玫瑰, 天竺葵和薄

荷 散發有助調和身心,能爽膚和活化皮膚;而榛子油則能滋養, 保持皮膚的水分。

不含防腐劑、人造香料及色素。

使用部位:

頸部 , 胸部 , 腰部 , 腹部 , 臀部 , 手部 , 手臂 , 腿部 , 腳跟 , 
 
功能:

保濕 , 滋潤 , 爽膚 , 提升吸收能力 , 提升肌膚彈性 , 提升輪廓 , 抗皺 , 緊緻肌膚 ,

修飾膚紋 , 按摩 ,  銷住水分,使肌膚觸感柔軟光滑

使用方法:

建議沐浴後將調和身體護理油塗抹放濕潤肌膚,集中於大腿、臀部及胸部位置!





不過用佢時真係要加倍小心,因為係玻璃樽黎架@0@~~~




要打開產品前,先從撕開膠貼!!只要搵到銀邊位置,一撕就得架喇!!




先扭開產品蓋




噢,@@產品出口處都設計得幾大個,對我來說,很易會唔小心倒得太多出黎呢!!

如果可以改返細小小就非常好喇!!




這次大約的份量,護理油的份量就按你自已要塗抹身體部位的份量而定吧!!




這次我用在大腿上!!哈...主要是方便我影相,而且大腿的部位又可以塗抹呢~~哈





然後按摩護理油到完全吸收!!!嘩...感覺有點似幫自已做spa呢~@@正喔!!





估唔到護理油都好快被皮膚吸收晒,好明顯我的大腿真的非常缺水..hahaha




CLARINS健胸豐盈乳霜bust beauty lotion

HK$: 490/50ml

產品資料:

特別為細小胸脯而設的神奇乳霜! 以幼滑質感締造豐滿、緊實但柔軟的胸脯,

效果彷如天然隱形胸墊。當中蘊含CLARINS最新透過生物科技研發的Voluform®#

成份,對豐胸發揮雙重功效,增加胸部中的脂肪細胞提升脂肪細胞中的脂肪儲存量

使用部位:胸部 

功能:

保濕 , 滋潤 , 提升肌膚彈性 , 修飾膚紋 , 豐胸 , 按摩 , 防下垂 , 



同樣地,使用產品前,先從銀邊的位置,慢慢撕開便可,很方便的!





是泵狀的設計呢.......哈...我最鐘意的了!





取出產品液前,要先看看產品泵上的左右開關喔!!

要確認是開了才能按下產品,否則係點樣按的樽都係唔會有產品擠出的~hahaha




哈,因為產品的用途是用在胸部的位置,我自已就真的有點兒怕忸,

所以這次還是先用在手背上作試用吧^^~~




產品的質地也是非常易堆開的,又帶點香味




呵!用後皮膚都立即見到光滑又緊緻了不小呢!!哈...




最後,附上按摩方法:

*配合按摩效果更理想*

將產品置於掌心使之暖和,可提升滲透力。沿天然隱形胸圍位置,輕柔按摩塗抹,

從胸底開始,向上按至下巴及頸項。



2013年5月24日 星期五

「詩琳美容」特約: 美麗‧時尚姊妹聚@嘉欣BB&李亞藍....


^_^''嘻嘻,其實呢個event已經係上個月既事架喇!!

不過,我拖到今日先記閒寫!!唔緊要,有心唔怕遲呀嘛!!XDD

地址:尖東hotel icon



都係第一次去酒店聽event咋~~~




搵個位位座好後,檯上會有張表格比大家填!當然event完畢後先填啦...hahah




天花版既裝置好美麗喔...........!(其實我只是等到太無聊周圍影下相XD)

最大獲係,我無帶大機去影相,好後悔耶...........>_<




原來我座的位置不是太好,開始後會有好多人頭阻住晒......=_=

唉....懶+怕重的後果,如果帶大機,我相信d相一定會靚100倍!...hahaha




第一個嘉賓@李亞藍!佢真人真係好高好瘦呀....................

(唉....電話D質數真係差到不得了....以後我去邊都係帶返大機,我自已都接受唔到!)




嘩.....嘉欣BB終於出場啦....喪影影影!!(心裡面不停埋怨自已做乜唔帶大機呀......=o=)

講完一輪,又一輪之後.......好,我地可以跳到去尾升喇...haha




估唔到,最後嘉欣bb突然換左套衫出場,好近我呀..............@@

此時心跳加速了N倍~~




佢仲乖乖地企係個檯度比大家影個夠!!...haha




大合照時,我已經忍唔住要行上前面影(頂自已部電話唔順喇)!!!







哈,影到相,都係返返自已個位座定定喇!!大合就派上嘉欣的紙板比大家玩!

有好多套衫選擇添架!!!此時我突然回憶返起我小時候都玩過呢種紙公仔換衫遊戲,

都係幫紙版上面d公仔左襯襯右襯襯架...XD




我既杰作!!^^V




玩完嘉欣紙公仔。大會仲送上小食比大家享用!正........




最好笑係,我前幾日買左本雜志睇,睇睇下竟然比我發現左d野~




Wa.......@@~~我發現左我當日整既嘉欣紙公仔竟然比大會既攝影師放左上雜志喎!XDD

哈哈哈...好搞笑呀...咁都比我見到自已既杰作,真係好邪呀!!!!




event結束後,詩琳仲送上禮物比大家架!!!




禮物都幾豐富呢!呵呵呵呵...........




2013年5月21日 星期二

theZtyle X Asana G5消腩丸試用(減肚腩絕無問題!!)

G5消腩丸是Asana的皇牌產品之一,由2003年推出至今,已發展至第五代,為萬寧最熱賣之

健康瘦身產品。

G5消腩丸採用十多種珍材研製而成,包括納豆激酶、黃金舞茸、紅景天、蘆薈、鼠李皮、

杜松籽、布枯葉等,除了能有助溶解脂肪外,還有效暢通血氣,

為消脂減腩同時強健心臟的天然健康瘦身產品。

每盒90粒

超開心勁高興,呢盒消腩丸直頭黎得非常好,因為我正正就有肚腩呢個大問題呢>.<~





盒旁亦清楚標明了營養資料!

適合人士:男女均可,針對難減大肚腩人士。特別適合食得多、坐得多、

少運動、身體發胖、血氣弱人士。

成份:乳糖,蘆薈精華,鼠李皮,明膠、紅景天、枳實精華、咖啡因、銀杏精華、

硬脂酸鎂、黃金舞茸、布桔葉、杜松籽、納豆激酶、熊果葉、食用金色素。(含奶類製品)

品質認証:GMP質量生產,通過香港食品安全測試,成份天然,不含西藥,無副作用。




『8大。消腩神效』

1.神效消腩,又扁又平 /2.暢通血氣,面色紅潤

3.去脂去油,無阻應酬 /4.清血排毒,精神健康

5.疏通經絡,排走積水 /6.調理腸胃,去清宿便

7.瘦上下身,健美纖瘦 /8.瘦身補身,機能倒康


御用珍材:

納豆激酶:快速溶脂,助您暢通全身血氣,保持心血健康

黃金舞茸:強化肝臟機能,清油脂,為您減去肚腩多餘脂肪

紅景天:行氣活血,極速打通全身經絡,趕走大、中、小肚腩

蘆薈、鼠李皮:快速活腸排毒,去除腸腩廢物及宿便

杜松籽、布桔葉:迅速暢通經絡,排清積水毒素

銀杏精華、熊果葉:加速心血循環代謝,預防脂肪積聚

枳實精華、咖啡因:加快熱量消耗,強效消滅頑固脂肪。





神效極速進程:

(速見排毒期)第1至7日:活化腸道,排走宿便

(速見行血期)第8至14日:暢通血氣,精神健康

(速見消脂期)第15至30日:體重下降,肚腩收細

(速見健美期)第31至90日:肚腩扁平,持久纖瘦

 



哈...打開盒後還有張幸運拆拆卡,其實這張拆拆卡的禮品是杯來的啦!




一盒有2包消腩丸,1包有45粒,兩包一共有90粒





包裝後亦印有食用期限和建議服量和成份等等!重點是包裝設計了保鮮膠粘,

每次食用完只要對貼返好就行了,好方便呢,咁就唔怕d藥丸因保鮮得唔好而潮濕等等問題!




服用方法:每日2次,每次3粒,餐前15分鐘服用便可!

用後感:唔好講笑,我晚上服用第一次後,第二日朝早,即刻有料到,係咁不停去廁所,

因我係嚴重便秘果種人黎架,可以2-3日都無廁所去>.<,但我一服用後,

頭幾日可以一日去2-3次廁所,每次份量都幾多下架,跟住打後日子堅係日日最小都有1次廁所

去,雖然便便是有點希,但不是痾水的那種,不過問題在,我每次服用後,要去廁所前都會感覺

到好肚痛,不知是否每人都是這樣的呢?不過去完廁所後肚痛感就會立即消失了!

 


下圖的是服用前拍下的!好肥的肚腩呢,前不多29腰呀!嗚...........救命




我服用兩星期後,嘻...已經有進展啦,減左0.1吋,即是28.8吋喇!

有人可能會覺得,乜減得個0.1吋咁小咋?

嘩...對我黎講一d都唔小,有減到已經係好大的堆動,每次減小小,就會好快減到理想腰圍喔!

我其實只要減多0.5吋已經好滿足架喇!!唔使減得太多,只要有返條腰就足夠!哈哈