標籤

2013年3月26日 星期二

減肥無難道(試食一星期後)-SHE.COM x celebrity slim代餐系列PART 2


早排我被SHE.COM x celebrity slim邀請試食呢SET代餐.....

嘩....估唔到.....真係估唔到自已試食一星期後可以減到咁多磅.......超意外的啦!!!

想看看進展如何?繼續拉落去睇下啦.............^0^~~




我試食的就是以下的產品!

包括了:

7天美味代餐奶昔

7包變溫代餐湯

能量燒脂丸


先說說奶昔先吧,一盒有12包,每盒有7隻味道,即是每隻味有2包!

包括了:朱古力味、雲呢拿味、奶糖味、士多啤梨味、焦糖味、咖啡味

而我自已除了沒有試過士多啤梨味之外,其他每隻味基本上都已經試過了.....

最估唔到奶昔的味道好好飲呀,真係超意外的,我開頭會覺得奶昔比我既感覺會係好杰身,

又難飲的!但估唔到d味又唔差喎,要朱古力味有朱古力味,係就係甜左小小,但我非常受

落,完全唔會覺得自已飲緊奶昔,超堆介的!我朋友見我話好味,都即刻去買左盒黎飲,

佢都讚不絕口話正....!而飲完真係會覺得有胞肚感,都可以KEEP到大半日的,

如果真係覺得肚餓時,會切一個蘋果/橙食!而且我自已係自顧工作的關系,所以基本上每一

日都係MISS左個早餐先起身(但大家千萬不要學我喔,因為唔食早餐係一係懷習慣來的),

所以一起身已經係食午餐的時間了,我就會開一包黎飲,同埋會用埋奶昔送埋能量燒脂丸落

肚,因為能量丸的SIZE也真的蠻大粒的呢!!!


而7包變暖代餐湯,一盒7包,每包有4隻味選擇!

包括了:咖哩味、烤雞味、濃湯西紅柿味、春季蔬菜味

講真,呢4隻味我自已本身都不太喜歡,覺得味道選擇怪怪的!

但我自已都飲左一包濃湯西紅肺味,但坦白說,味道真係差d,很怪耶!

又或者可能我自已本身唔鐘意''柿''的味道吧,因為我從來都唔食''林柿'的!

我想說如果全部變了是蕃茄味的話,那我會高興多了....哈哈!!

所以我飲完一包後就已經全送給媽媽喝了,因為媽媽接受到呢....好彩也沒有浪費了產品!


最後的就是:能量燒脂丸

嘩....我一睇已經比個SIZE嚇傻了!為什麼會那麼大一粒呀??

好彩也難不到我,因我每次都會用奶昔送服,那就非常容易吞下肚了!!

而份量每一日吃一粒,最多一日可吃2粒!但我吃後都沒有什麼不良反應,

沒有覺得嘔心,也沒有不會覺得有肚痛感!!

好吧,大家先睇下我一星期前和食用一星期後有什麼分別吧??

>.<食前,超肥的啦,要114磅重!!!


食後一星期..........

Wwooooooooooo....足足減了4磅耶!拿...有圖、有數字、有對比,足夠證明我沒有說謊喔!

連我自已也嚇了一跳!為什麼可以減了那麼多呀........真的很高興極了,呵呵呵呵!!!

但還是要繼續努力減多5磅先滿意呢.............

朋友知道後,連忙問我,為什麼只短短1星期可以減掉了那麼多的?還有其他秘決嘛?

其實是有的,早上和中午我真的只會飲一杯奶昔和藥丸(這一個星期都沒有偷吃過耶),

肚餓時頂多食個一個/半個生果!但晚飯時,我會照食飯同麵,但份量是會比平常小的,因為

我自已有時都會下廚煮飯,都會選擇魚類、菜類、豆類多,什少吃很多肉類,最多吃的都是

雞肉和豬肉吧!如果是吃外賣或出外吃的話,吃的時候盡量咬多兩下先吞,

那你的腦袋就會很快告訴你,你已經吃飽了不用再吃,是真的,這個是非常有效的方便喔!




2013年3月25日 星期一

she.com X SOFINA春夏防曬底妝護理工作坊


YEAH...好興幸,我已經第三次出席sofina既event了~~~

不過我當日出席既時間係朝早,要早上10:15就要到達上環喔.......

所以到達後環境一點也不陌生,我好盡時就乖乖地搵左個位座好了.....

但會場看見人也不算多呢....因為還有很多blogger未到,那個時候我唯有周圍拍下照片吧!



而櫃上已經擺好了當天會試到的護膚產品,包括:

美白抗老化活膚露Ⅰ、Ⅱ

sofina whitening全效淨白精華素及淨白重點去斑筆

美白抗老化防曬乳液SPF50+ PA+++

高效抗老化防曬乳液SPF50+ PA+++


當然,還有化妝產品,包括了:

彩形閃爍胭脂

完美修護精華唇膏液

彩形明眸眼影組合

粉餅


哈...還有還有....全新堆出的<幻彩閃爍花火限量粉盒>


影完化妝檯上的東東,再周圍再拍拍吧......嘻...周圍都放滿了SOFINA的產品呢.....


呢度有SOFINA BEAUTE、ALBLANC、FACE WASH系列


好明顯這裡是化妝品系列...我相信鐘意SOFINA的粉絲,對這些產品應該不會覺得陌生吧....



嘻,這個廣告就是事次活動,將會2013年3月27號全線堆出既<幻彩閃爍花火限量粉盒>喇


我相信用過SOFINA防曬產品的SIS後一定都會愛不釋手喔......

而我,已經深深地愛上了....已經再找不到比SOFINA更好用的防曬產品!


哈....希望大家不要嚴我長氣啦...講完都要再講架喇!!

以下的就是將會2013年3月27號全線堆出既<幻彩閃爍花火限量粉盒>....


持久控油底霜SPF20.PA+++


哈...座回我的位後,我連檯上的花我也不放過....因為真的很美喔.....


好吧,終於要開始喇.......大家乖乖開始聽書喔........

其實因為當天的相機不夠電,所以講解時的照片基本上沒怎麼拍下.....嗚......


我一邊聽一邊又試下檯上的產品,

我手上這支產品,我超想試的啦......用過的sis一定知道是什麼吧?

就是淨白重點去斑筆.......竟然從沒用過,我當然要即刻試下質地啦........


嘻,試上手後質地也不差喔!

但失望的是,因為產品衛生關系,我沒直接塗上面部,只是用手指試一下便算...

我真的超想帶回家試的啦.....希望有機會可試得到吧^0^~~~

下圖的是彩形明眸眼影組合.....全7色!這個是其中一色,545杏色系.......


而下圖的是彩形閃爍胭脂!全系列5色!下圖的是其中2色......

還附有胭脂導向環..........


講解完,又到請blogger上檯既時間喇.....還請了2位blogger上檯呢......

哈..重點是大會還請來2位日本講解師呢......(下圖的是先講護膚品示範)


而下圖的是化妝品示範!還教大家,如用粉餅時係用打圈的方法上妝喔....


好吧,聽了大約一小時的講解!!係時候又到大家一齊用喇播.........

即場洗完面後,職員就給大家先敷上已經沾濕了的保濕綿........

哈....是的是的,當日我的黑眼圈深到連我自已也嚇了一跳!!!!

敷好了後....就直接用手心拍上美白抗老化活膚露上面部............
然後再塗上全效淨白精華素

唔好講笑,呢支產品好得!我洗完面後再望下塊鏡,我見到自已膚色真的有點暗淡,

但一塗上面後.....嘩.........即刻唔同晒......見到自已塊面係當場精神了不小耶.....讚喔


再然後又塗上持久控油底霜SPF20.PA+++....嘻....質地超易堆的,又薄!我鐘意.........


最後,就當然要用上全新幻彩閃爍花火限量粉盒喇.......

呢個粉餅真係超意外的,因為質地同出面果d真係好唔同,超勁滑的啦.....Wwooooooo

我完全係無誇大架....唔信?咁就要等堆出時去試下喔.............

妝部尾升喇!!!當然係塗埋唇彩先得喇........系列一共有10色,下圖的是其中2色
大會好細心的啦,還派了一人一支全新的唇彩棒棒.........

好吧,終於完成了超薄妝!!哈....總括來說,這個妝我自已都蠻滿意的!!

當然啦,因為當天沒有塗遮瑕的產品,如有的話黑眼圈的部份應該會加分很多的吧.......


2013年3月19日 星期二

減肥無難道-SHE.COM x celebrity slim代餐系列PART 1


YEAH...謝謝she.com&celebrity slim呀.....

呢套減肥代餐好岩我心意呢....哈..我真係正想減肥架,因為就黎夏天嘛,唔減返d磅數點得架~

好期待呢set產品既效果呢...呵呵呵....


Wwooo....就係呢一set代餐產品啦....好豐富呀....雙眼發亮了.......

遲d會再介紹其產品詳細內容..........

>.<我真的超肥的啦......而家有114磅重~~~

等我食用1星期後....睇下體重有無變化先....^0^等我喔.......

2013年3月12日 星期二

全新estee lauder『no.1口碑』水潤亮澤修護粉底SPF15/PA++

YEAH.....早排多謝eastee lauder pr邀請我再試用貴公司的產品!!

哈..又見到eastee lauder首席化妝師leo喇.....無錯...今次只要出席等leo幫我化個靚妝就得喇....

勁開心呀真係,我真係仲有小小緊張添架..XD

相入面當然唔係我,leo幫我化時我實在太專心喇,一時忘記左影...hahahaha

化完妝後,仲可以問下leo既化妝問題....真係超級正...我點會唔問呀...即問添呀...kakaka





化完個靚靚妝,去佈境版影返張靚靚相先...........

影完相,仲會即刻印埋張相出黎........

YEAh........完成!!!



再周圍拍拍吧........其實還有其他美女一齊化靚妝架.....

再從上面拍下........



嘻....又係時候返屋企試新產品喇!呢樽粉底真係黎得非常合時呀.....


袋中有的是,相片一張,全新粉底液1支



全新FUTURIST MOISTURE-INFUSED MAKEUP SPF15/PA+++

水潤亮澤修護粉底

售價$380

用量:30ML

簡介:

這款粉底是款長效粉底,無香料,不會引致粉剌,經皮膚科測試。使用時,可以指尖沾取

足夠分量粉底,塗勻全面,亦可以用海綿成以ESTEE LAUDER的粉底掃掃勻,

輕易造出最美妝效。7種色調以供不同膚色選擇!


我選擇的是 64號 COOL CREAM,是比較自然的顏色!


將產品拆開盒後......嘩.......就是你啦....^3^

嶄新活性保濕成分,締造水潤亮澤妝容,具備4大主要成分,帶大高度保濕遮瑕效用:

1.淨化離子水形成的粉底核心,給予肌膚必需保濕呵護,同時讓粉底色素不著痕跡地緊附肌膚,盈潤效果無與倫比。

2.水潤粒子能探測亞洲人肌膚的日常保濕需要,再注人充沛水分,從而使粉底徹底適應,隱沒幼細乾紋,讓肌膚看來潤欲滴,更感柔滑舒盈。

3.白睡蓮精華釋放額外滋潤功效,肌膚倍覺舒適受用

4.柔光散射分子造就極致溫射作用高效隱沒毛孔及瑕疵,肌膚顯得完美無瑕,透亮可人


產品是泵狀設計,

LEO又教落,每次只需泵一下就可以喇......噢....原來只要咁小分量就足夠....




下圖的是大約一下的分量,其實真的不需太多,因為過多只會造成厚粉的感覺!

將粉底液堆開........唔好講笑,真的非常易堆呀......滑滑的感覺


非常容易地就將粉底均勻塗好了!

看........用後真係超貼皮膚架,唔講我諗大家都唔覺有塗到粉底

重點是...粉底液質地超乾爽,岩晒呢個易出油既人,yeah.......正耶......