標籤

2012年9月28日 星期五

美肌之誌全新極致煥白「隱形」面膜‏


美肌之誌全新極致煥白「隱形」面膜‏

一盒5塊

原產地:台灣

介紹:

有效抑制黑色素形成,強效抗氧化,同時促進細胞再生,令膚色白滑飽滿,

煥發白哲無瑕的光采。

適用膚質:

所有肌膚,特別適合黯淡、偏黃及膚色不均之肌膚。

主要成份:

複合美白成分,維他命B3,苦杏仁酸、醣基海藻糖、硬聚葡萄糖、

玻尿酸、甘草精、納豆膠(聚麩胺酸)r-pga



可保存3年呢!但我相信數日後已經會給我用光光!!


盒後有詳細的中文介紹!


台灣的妹妹通常會比較喜歡粉紅色的,所以就連包裝顏色都是粉色呢!!

(如果是紫色包裝會更好,呵...........)


每個包裝面膜後都會印有倒期日及英文介紹!!


呢塊已經係第二塊了,哈!!

呢排夜晚已經太乾,頂唔順,開左1塊黎用,但因為夜晚影相唔靚,

所以等第二朝先影,^0^!!!


取出面膜後.......超多精華耶!!


面膜真的超級薄呀....薄到感覺上好似好易整爛咁@@

所以我都係小心d!!敷上面之後,即刻感覺到超水的.........

仲好貼面!!!重點是,精華剛剛好,唔會滴到成頸都係!!讚........


等15-20分鐘後,就可取下面膜!!

依個人喜好,可直接將精華洗掉又得,用棉花抹走又得,而我當然唔會浪費啦...

直接用手抹走精華,然後塗係頸部、手部等............呵呵


精華好快已經比我抹走晒喇!!!可能而家開始秋涼,所以唔會覺得塊面到好笠,
 
仲feel到塊面好乾爽呢!!摸上塊面滑一滑,哈..............
 
然後可以繼續使用其他護膚品!!.....
 

2012年9月25日 星期二

she.com x 德福廣場「Bloggers美研工作坊」- 【AVEDA、SHISEIDO】


早排我出席了由,

she.com x 德福廣場合辦的「Bloggers美研工作坊」- 【AVEDA、SHISEIDO】

當然要多謝she.com同德福廣場,還有多謝AVEDA及SHISEIDO呢!!!!

開始前,第一時間派張德福廣場貼紙以便認到大家,哈.......





















我第一場先入SHISEIDO!!!


進入鋪後,已見到已經準備了今次活動的化妝品!!


開始示範化妝啦...........


再畫下眉.............


今次化妝師教大家示範化的是80%絕色微笑妝容.............

呢張影得唔清楚........請看下圖!!!


呢盒就係全新堆出MAQuillAGE True Eye Shadow

不褪色,不暗啞,傾融肌膚,妝效自然,雙眼瞬時變得渾圓亮大。

眼影組合更揉合『色彩融和效果』,令眼影組合內5款深淺顏色能互相自然融合,

隨角度變化,綻放閃絃光澤。

每日貶動10000次仍能持久8小時不脫妝,締造自然立體3D眼妝!

『高顯底霜』X『調和眼影』X『塑型眼線』


下圖的是示範『塑型眼線』,

用眼影棒沿著眼臉邊緣勾畫眼線,於眼尾稍為延長;同時於眼尾1/3位置置畫下眼線,

令雙眸顯得亮大。

繼續化呀化..................




最後步驟喇,就係示範MAQuillAGE True Rouge原真唇膏

修護乾燥粗糙雙唇。同時以光學色素及修飾唇紋成分,營造明澄光澤感,

際藏唇紋,賦予美唇效果,自塗抹一刻,色澤質感保持完美。

完成!!!繼續再轉場喇~~~

下場係去AVEDA........


PR開始為大家介紹AVEDA~

用過佢地牌子既人都知,AVEDA係以天然有機為本,因為我都用過!!!

而且產品包裝內含80%回收物料喔~~~


今次為大家示範3個頭髮造型!!!


聽講解時,仲一人一杯花茶!!

暖笠笠架!!!



開始時,一邊為大家介紹頭髮造型產品!


下圖手上的是,頭髮速效修復乳!!



第一個的造型!!!



開始為大家示範喇!!!





第一個頭髮造型已經完成喇!!


第二個頭髮造型!!



第三個頭髮造型!!


完成晒!!!

當日我仲學到唔小頭髮護理常識呢,呵呵!!!


參加完功作坊活動後,當然要show下D禮品比大家睇下啦~~~

1袋2袋,好豐富喔!!!

有收藏紙袋喜好的我,全部給我收藏了!哈哈.........



第一份,

AVEDA的禮品!

仲送支用途超多的頭髮速效修復乳比大家,

雖然全部都係sample size,不過我照受!因為全部可以帶去旅行用,最方便不過!!!


第二份禮品,

SHISEIDO呢盒全新MAQuillAGE True Eye Shadow

價值$320





超鐘意呀.............因為係紫色喔!!呵..............

閃令令的!正呀..............


第三份,就係德福廣場送的禮品!!

全部都係paul frank黎架!!!正



呢兩個係八達通吊掛套!!

紅色那個我已經用緊!!^0^


以下呢兩個個係環保袋!!


粉紅色呢個已經比我用緊!!哈


仲有暗格呢


兩個圖案都唔同架!!!綠色都唔差!!嘻................