標籤

2012年7月30日 星期一

韓國Tony Moly 蝸牛全效修護系列

我前排去完位于觀塘apm既開幕禮之後,就送我一袋試用產品給我回家慢慢用喔!!

真係要多謝TONYMOLY既邀請呀,可以比我一試韓國既美容產品^_^

「時尚別緻的韓國美容品牌」 -  TONYMOLY
以「漂亮、時尚、精緻」命名的暢銷韓國化妝及護膚名牌TONYMOLY,
為韓國最暢銷3大名牌之一,於韓國已有超過300間分店。
此外,品牌以精緻及獨特的包裝設計,同時聯合具多年美容經驗的Japan F. Beauty一同研發,研製出不同類型的美容及化妝品。

袋中一共有4款產品,包括:

1.蝸牛全效修護系列Intense Repair Live Snail Cream 

2.蝸牛全效修護水份啫喱面膜

3.蛇毒血清抗皺啫喱面膜intense care syn-ake hydro-gel mask
抗皺、嫩膚、美白、抗豆

4.EGF青春煥顏面膜Timeless EGF Second Skin Mask Sheet
用途:促進再生新細胞,保濕亮白,緊實肌膚。



大家會覺得奇怪?點解個盒上面會有隻蝸牛?係真定假架?

我話比大家知,係100%真蝸牛黎架!XDD

因為有日我靈機一閃,去屋企樓下捉一隻黎影相都好喎,

我屋企樓下除左燕子多之外,其實都有勁多蝸牛架,~~

我影完相之後,就拿拿聲放返落樓下,因為怕佢會死~^^''

蝸牛全效修護系列:

蝸牛全效修護面霜+蝸牛全效修護眼霜+棒棒一支及說明書


TONYMOLY -  蝸牛全效修護系列
震撼美容界具天然修復及激活細胞的蝸牛成份,擁有令肌膚重生的神奇功能,
全方位根治肌膚所有問題。系列蘊含的高濃度野生韓國蝸牛黏液精華,
軟骨素分解酵素濃度比一般蝸牛為高,有效收細毛孔、提升膠原蛋白及有效修復肌膚受損細胞,令肌膚細胞增生、後更生,肌膚重現天然光采。

適合於所有肌膚,包括一般肌膚作保養、問題肌膚作改善更新(暗瘡、細紋、膚色、
毛孔等)

特點:

高效滋潤:高養份﹑微粒子的面霜能滲入肌膚底層,滋潤受損細胞

預防衰老:韓國野生蝸牛黏液能延緩肌膚細胞老化,
                       令肌膚時刻如吹漲氣球般柔滑飽滿。 

蘊含韓國蝸牛黏液70%



盒旁亦印了中文說明,咁就唔怕大家睇唔明韓文啦~~~~~


盒下印了made in korea

証明是韓國製造的呢!

蝸牛全效修護面霜Intense Repair Live Snail Cream

用量:45ml

大大樽,好重手呀!!

而且係金色蓋的,望落去感覺超貴族的喔!!


呢個系列,還細心地附送一支棒棒給各位女士們使用,

咁就唔怕整到d指甲入面全部都係護膚品啦!


打開樽蓋後,還有一塊膠蓋能確保產品夠新鮮!


蓋上的面霜都唔可以浪費的,一樣可以用喔!!


每次使用時取出適當的份量便可!


用法:每次使用時只要均勻地塗在面部及頸部按摩至全完吸收便可!!

將面霜塗在面部後.......


然後堆開面霜後,感覺到面霜滑滑的喔,感覺就好似有隻蝸牛係塊面度爬下爬下咁!


別忘記還有頸部要塗埋呀!!


面霜完全吸收後,其實面霜吸收度還好,用完即刻感覺到面部水水的呢!!呵


蝸牛全效修護眼霜intense care eye cream

用量:15ml


扭開蓋後,還會見到有塊膠紙已封好產品,能保證產品夠新鮮





產品吱出來後原來是透明啫喱質地的呢!!!!

首先將適當的份量眼霜塗在眼部下~~~~


然後逆時針方向將眼霜打圈方法按摩眼部


按摩大約2-3分鐘左右,好快就將眼霜完全吸收晒喇!!!
























蝸牛全效修護水份啫喱面膜Intense Repair Live Snail Hydro Gel Mask

用量:一塊25g

特點:
高濃度精華:蘊含70%的韓國野生蝸牛黏液揉合多種草本精華,
有效緊緻肌膚同時收細毛孔

*肌膚再生:積雪草精華能激活肌膚細胞再生,令肌膚重現年青光澤

*瞬間修復:有效奉提升膠原蛋白,修復肌膚受損細胞,令肌膚猶如水珠般晶瑩﹑
                        有光澤

*淨白肌膚:配合多種維他命成份,令肌膚散發由內而外的白皙亮麗 

*貼面設計:上下兩片式的啫喱面膜設計,令面膜緊貼肌膚,
                        肌膚能全面吸收面膜精華,令韓國野生蝸牛的護膚功效,全面吸收,
                        讓修護功效至極點

哈,無錯,呢隻係真蝸牛黎架,同上面果隻係同一隻黎既XDD!



mask size也暪大張的!

mask印有韓文跟中文!所以,不懂看韓國的我,有中文看就最好啦!


同樣地,也是made in korea


撕開mask後~~~


mask有兩層的包裝,真的比較小見到喔!!感覺上好新鮮的呢!!


mask的質地好得意呀,滑dodo架,而且手感好似摸緊啫喱咁,

而且分上半部同下半部的,

所以打開mask到敷上塊面既遇中,小心會整破mask喔~~
(因我已經唔小心整爛左小小)


擺上手上再比大家睇下塊mask既質地,真係好啫喱呀~~~

而且超多水份的啦,成手都係呀!!!


而且mask超貼面呀~~~

好舒服呢!



因為mask既精華已經被我塊面吸得7788,所以敷後都唔覺有精華留在面上,

我就直接將面部淨餘既精華按摩至完全吸收便可,

而且沒有痴笠感的喔!!正呀~~

2012年7月29日 星期日

你而家還未開始用,太浪費啦@SK-Ⅱ

呵呵呵呵,實在太開心啦,我等左咁耐,終於等到可以試用SKⅡ喇,

努力係唔會白費既!多謝SKⅡ,多謝BE~^^~

前排我參加完even之後,就每人比一袋試用,究竟裡面袋住d乜?

都真係都幾大手筆架!連我自已都唔敢相信呀~~~

址:http://www.sk-ii.com.hk/tc/index.aspx

產品全是MADE IN JAPAN的呢,有品質保證喔!!


file裡面已印了SKⅡ神仙水的詳細資料喔!!慢慢等我消化下先!!


今次試用有:

SK-Ⅱ MAN STARTER KIT

SK-Ⅱ Pitera in Essence護膚精華(神仙水)150ml

SK-Ⅱ Pitera in Mask護膚面膜x6塊

SK-Ⅱ FACIAL TREATENT CLEAR LOTION嫩膚清瑩露(150ML)


每盒盒底都印有生產日期及倒期日,

能確保產品係新鮮製造的喔!!


1)
SK-Ⅱ FACIAL TREATENT CLEAR LOTION嫩膚清瑩露(爽膚水)

用量:150ML

優點:光滑肌膚,緊緻肌膚,撫平皺紋

拭擦式的淨化液幫助清除殘餘污質和老化皮膚,調理皮膚。適合各類型皮膚使用。


大家用時要小心喔,因為係玻璃樽來的!!(其實是大爺提醒我的啦,hahaha)

超大支呀,有排用XDD!!


樽後亦印了''無香料''的標語,証明係完全唔會有任何香料成份喔!!


樽口設計不會太大,剛剛好呀!!!


用法:沾濕化妝棉,輕輕抹勻面部及頸部。

每次使用時倒出適當的份量便可喔,可早晚使用!




抹完之後的化妝棉。其實都有小許見到黃色的東東,唉呀~又係我影得太白的關系吧!


2)
SK-Ⅱ Pitera in Essence護膚精華(神仙水)
優點:光滑肌膚,緊緻股膚,撫平皺紋,打亮膚色,抑制斑點

容量:150ML

產品詳情:
擁有美麗而且容光煥發肌膚的必需品,PITERA護膚液的神奇功效幫助調節肌膚自然
更新週期。適合各型皮膚使用。SK-Ⅱ護膚精華,蘊含超過90%天然生物成份PITERA,
100%測試者認同神仙水提昇5大美肌範疇,昇華肌膚至晶瑩剔透。

神仙水  一瓶提昇
5大美肌範疇

細滑度-82%試用者3天看見細滑度改並

緊緻度-80%試用者7天感覺緊緻提昇

抗皺度-14天皺紋得到改善

白皙度-14天膚色均勻得到改善

光澤度-88%試用者7天看見煥發光澤


同樣地樽口設計是剛剛好的呢,方便大家倒出來的時候唔怕會過多!


倒出來後的神仙水是無色無味的呀!

每次使用時只需倒出適當的份量便可!!

而且還有4種方法使用神仙水:

1)乾燥粗糙:
取出化妝棉,利用神仙水放乾燥位置濕敷約5分鐘,可使肌膚重回柔軟

2)化妝前:
以神仙水在上妝前為肌膚打底,以減淡乾紋及令肌膚煥發光澤。

3)補妝前:
把神仙水倒於掌心,全面拍打至吸收後再補妝,可令妝容更持久貼服。

4)曬後護理:
可利用冷藏的神仙水,以化妝棉在曬後的位置約5分鐘,以護理肌膚。


而我自已比較鐘意直接將神仙水拍上塊面使用呢,呵呵呵!

而且原來瞓覺前輕輕拍一拍神仙水,可以幫您補充肌膚所需養分,

唔會一起身就出晒油!


SK-Ⅱ Pitera in Mask護膚面膜

用量:每盒6塊

富含pitera的強效保濕面膜,為皮膚補充水分,使它顯著地富光澤、柔嫩而且晶瑩剔透。
適合各類型皮膚的保濕面膜。






取出面膜後.........

好多保濕精華喔...............(多到滴添呀)


使用方法:

取出面膜後,將面膜緊貼面部,敷5-15後,然後用SKⅡ護膚精華(神仙水)沾濕棉花抹淨。

當然,如果無神仙水的話,可以用清水抹掉的。


最重要的是,用完面膜後,個面膜封套唔好掉呀,因為入面仲有勁多保濕精華架,

呢d精華緊係用黎塗埋手手腳腳架喇!!


等5-15分後,除下面膜後,可見仲有勁多精華係面部呢,

其實都唔使直洗既(按個人需要啦),我就會用將呢d精華塗埋頸部喔!



Wwooo....唔知係咪心理作用定點呢,

我用完以上呢3樣SKⅡ後,我再自已模下塊面,真係滑dodo架,~~~

@@好神奇呀~~~~~~~~~唔怪得人地話用完SKⅡ返唔到轉頭啦~~

死喇,唔知下個會唔會係我呢!!

SK-Ⅱ MAN STARTER KIT

最令我意外的是,竟然有埋SKⅡ men試用喔,哈.......連我家大少都可以一齊扮靚靚啦!!


裡面有:

活能修護精華(神仙水)75ml、活能保濕潔面乳20g、活能修護霜5gx2






























1) 活能保濕潔面乳

20g(sample size)

能去除面垢、潔淨毛孔,配方同時蘊含保濕成分及pitera潔面後令肌膚保持清爽、舒適。

而家到大少試用啦!

每次使用時吱出適當的潔面乳,可見潔面乳是白色的!


然後用打圈方法清潔面部




2)活能修護霜

用量:5g (sample size)

全效修護,煥發澄明活肌

優點:滋潤肌膚,減少外皺紋及細紋,緊緻肌膚,重拾緊緻彈性,
煥發年輕光澤,改善毛孔!


同樣地,每次使用時只需取出適當的份量便可!

質地是白色乳液




佢塊面最多皺紋既地方就係眼部,其他其實都唔係太大問題!

所以我就直接叫佢塗係眼部附近既皮膚就可以喔!


堆開後,真係好保濕呀!不過吸收度都好好,佢話好快就唔笠


3) 活能修護精華(神仙水)75ml

一瓶提昇男士肌膚5大power

優點:
14天逐步對抗毛孔、油脂失衡、乾燥暗啞、皺紋及鬆弛等男士肌膚問題,令您展現澄明活肌。第一天:為肌膚提供水份;第三天:膚質更平滑、保濕潤澤;第7天:幫助平衡水份油脂;第14天:色澤明亮透徹,緊緻活力再現。



我知道男人最怕麻煩,所收我叫佢直接倒出適當的神仙水於手心上


然後將神仙水直接拍上面部至完全吸收便可!!快、靚、正


完成晒3個步驟既靚靚大爺!呵呵呵~~~~

佢話用晒3個步驟後塊面一d都唔笠呀,仲同我講第二朝訓醒塊面仲好滑添播!

我都摸過佢塊面,真係一d痴笠感都無,仲真係又幾滑喎~~~