標籤

2012年6月29日 星期五

敗家去烏!!.


呢度所有既衫都係同一日係葵芳殺返屋企既,呵!!

一返到屋企大少又話:你又買咁多衫做乜?

你理得我,我果日心情靚爆,咪重手左又買衫囉!!!



大袋中還有小袋架!!!哈!!!


1) 螢光+深藍色長身上衣

呢件其實係特價衫,因件衫有極小許毛粒,所以就平D賣出去呢!!!

特價後好似$59!(原價$79)


我見D粒粒都唔算話好明顯,只係得一兩粒咁,同埋我又好鐘意,所以唔理得咁多,比錢!


特色之處件衫個cutting同顏色我都好鐘意呀~~~~


2)+3)


2)黑色蕾絲柳釘袖長身衫!!

$50大元


我貪佢夠簡單,易襯衫嘛,呵呵!!

同埋原先件衫腳兩旁係有橡根位架,不過已經比我挑走左,即刻順眼晒!


平衫都咁架喇,唔會太完美,D蕾絲邊飛起晒都無辦法,唯有洗下佢睇下會唔會好d啦!


件衫平得黎又好得我歡心喎,因為又有柳釘又有蕾絲,唔買都唔得啦!!


3)暗黃不規則鬆身長身衫

$59

因為又係得返最後一件,又係特價衫,原價幾多忘記了,總之都好平啦!!


件衫係掛起係鋪頭前面,我一望就愛不釋手啦,不過件衫真係鬆到連大肚婆都著到,

所以返到屋企要搵條腰帶襯托下咁就超靚喇!!


而且前後唔同色架!!


4)+5)

呢兩件都係同一間店買架,又係得返最後一件!

=.=點解我買親d衫全部都係得返最後一件架,乜真係咁搶手咩???


4)不規則紫紅墨水長身上衣

呢D cutting我已往搵左好耐啦,而且隻色又係超鐘意既色,

我諗都無諗即殺!

$69





5)露肩柳釘黑色墨水長身衫

$69

其實呢件同上面果件係夾埋同一個夾架,所以睇完上面果件後,又比我見到呢件喎,

唉呀...又超鐘意喎,殺埋啦!殺埋就收手喇,破產喇!!






2012年6月27日 星期三

b.liv日本蠶絲面膜試用(仲有巨獎等你黎拎呀)

我上次有幸可以試用到b.liv的王牌去黑頭產品Off With Those Heads之後,

今次又再可以試埋佢地最新堆出既mask喔~~~呵呵呵!!.

而且仲有個靚靚袋袋住D mask,去旅行時用黎袋住D mask周圍飛就真係最好不過!

銷售地點:香港全線SASA

 網址:www.blivskin
.com



b.liv於今個夏日推出6款全新日本蠶絲面膜,包括:

1)immerse me/美肌深泉 蠶絲面膜、
主要功效:即時水化 + 持久保濕

2)feel no sluggish/時光逆流 煥膚面膜、
主要功效:細胞回春+滋養+抗氧化

3)sheer off crease/轉瞬無痕 多重功效面膜、
主要功效:防止细纹+緊膚+亮白

4)knock off age /  時光迴轉 滋養面膜、
主要功效:滋养再生+弹滑提升+全日水潤

5)bright is right / 煥白宣言 提亮面膜
主要功效:柔澤細滑+親膚保濕+光感彈潤

6)repair & rescue  / 舒敏修護 舒緩面膜,
主要功效:消炎抗敏+細胞再生+活膚提亮

呢6款面膜均採用日本蠶絲製成,鎖住精華液,令肌膚更易吸收,瞬間回復水嫩、透白,

即時撫平細紋及幼紋。


每塊mask後面都背住最佳使用日期,大部份都係可以擺到2015年喔~~~


每塊有28ml!


而我用的是:
b.liv immerse me / 美肌深泉 蠶絲面膜

讓肌膚融入水中,深、深、深呼吸…沙龍級保濕,不只是基礎保濕,

而是真正增強肌膚的保水力!透明質酸水精華導入科技,改善皮膚深層水分流失問題,

讓肌膚含水量瞬時充盈回升,告別乾旱,全天候都盈盈潤潤了喲~

主要功效:即時水化 + 持久保濕

主要活性成份:陽離子透明質酸,透明質酸,白茅精華,鈉 PCA


撕開包裝後,可見精華都不會太多!!正合我心意!!


取出面膜係!!!


然後打開面膜!!

因我每次用mask前都會放落雪櫃雪下先架,夏天用時真係超正的喔!


呢D精華係從包裝袋裡面取出的!唔會太多,剛剛好可以用埋頸部呢,嘻嘻!



如何使用:每週使用2-3次;把面膜敷在洗淨後的臉上。

20-30分鐘後即可取下面膜,若臉上仍留有精華液,

可以輕輕按摩幫助肌膚吸收,無需清洗,敷完面膜後請重復日常保養品。


@0@可見面膜真的超薄超透耶,仲好貼面添呀,而且D精華又唔會多到一邊敷一邊滴,

因為我有時用一D某牌子既mask d 精華真係多d係咁滴落條頸度,又要用隻手接住D精華,

真係接都唔接唔切呀!!


已經敷左20分鐘後便可除下面膜!!!


可見精華還留在面上,此時唔使洗掉架,直接再用手指尖按摩埋淨下既精華便可!!

大家唔使擔心會過笠,因D精華塗完後係好清爽架!


精華已經被我面部既皮膚吸得乾乾淨淨啦,呵呵呵呵!!

再摸下塊面,真係好彈,好軟綿綿喔!!





























- Mask 除了可以敷外,原來亦可以玩。

b.liv 由6 月15 日至7 月31 日期間舉辦名為Cash in your funky video! 的短片製作比賽。

只要選擇任何一款 b.liv Japan Silk Mask 的產品名稱,以創意搞怪的方式製作成一分鐘至分半鐘

的有趣短片即可。短片可以是動畫、人物、動物、配音或任何具創意的形式進行。

-參與Cash in your funky video! 短片製作比賽即有機會贏取巨獎,

最高可獲現金獎USD 2500 及b.liv 產品總值USD220。

-完成短片, 請上載到Youtube再連結到b.liv的Facebook Fans Page

-有關活動詳情, 可登入b.liv Facebook 瀏覽更多比賽資料。 - Cash in your funky video! 參考片段請

瀏覽:www.blivskin.com/funkyvideocontest

2012年6月25日 星期一

BIOTHERM全新零瑕淨肌試用







今次我試用的是,BIOTHERM全新零瑕淨肌

我相信呢個牌子大家一定唔會覺得陌生,但真係用既話,就第一次用到咋!!

試用分別有:

l   零瑕淨肌潔面皂25g(旅行裝)

l   零瑕淨肌潔面啫喱 20ml(旅行裝)

l   零瑕淨肌潔膚水30ml(旅行裝)

l   零瑕淨肌保濕露 20ml(旅行裝)
l  零瑕淨肌重點精華護理15ml(貨size)

零瑕肌膚是?=無油光、無粗大毛孔、無粉剌

呢set系列真係岩晒我用喔,呵呵呵呵!.



日常護膚程序:

step1)零瑕淨肌潔面啫喱 20ml

潔淨坑菌,收緊毛孔





















取出適量的潔面gel,可田質地是透明的呢!

然後加水按摩.....

下圖的是按摩了2-3下後,見泡泡不算多!!


然後再加水,再按摩多幾下!!

泡泡已經非常豐富啦!!


然後將泡泡放在面上按摩清潔,然後用清水洗掉便可!!


好!已經完成左step1面部清潔了~~

面部立即乾爽晒呀!






























2)

step 2 零瑕淨肌潔膚水30ml

爽膚護理,純淨緊緻

洗完面之後,就跟住用爽膚水!

每次使用時,取出適量的爽膚水便可喔!!


然後再用一張化妝棉,將手心的爽膚水全部吸晒後,

便可直接放在面部以抹式的方法作清潔!!


呵呵,還有頸部都不可疏忽喔,每次都要清潔埋架!!!


又完成埋step2了!

其實化妝棉都有抹出啡色的東東架,不過可能我影得太白既關系,所以好似無抹到咁!哈





















3)

step 3: 零瑕淨肌保濕露 20ml

水凝控油,清新保濕

呢支保濕露真係超岩我用呀,點解?睇圖啦....呵呵


最後既step 3喇!

每天早晚亦可使用,每次取出適當的分量便可!!

下圖的是,取出後的保濕露,可見是白色cream狀的!


首先用手部作試用可以見得清楚D呢!!

然後將保濕露排開後,感覺上粉粉的耶!!


完全按摩好後,wa...手部只需數秒就可將保濕露吸收晒,

亦可見到我的手部一點油光都無,模上去既感覺好滑好粉!正呀.....


跟住再到面部作試用喇!

每次使用時我會點五點,額頭、鼻亦兩旁、鼻頭及下巴


然後再用手指尖堆開+按摩保濕露!!

效果一樣喔@0@~~~嘩................
可見面部皮膚一點油光都無,仲有點粉粉既感覺呢!!

就算比強烈既太陽曬住,都唔怕會好快就出油!好用!.

小tips:每次使用時唔需要用太多架,唔係就會卒出粒粒呢!!



特別護理:

1)零瑕淨肌潔面皂25g

深層磨砂,潔淨抗菌

建議每週使用2-3次!!!


拆開包裝袋後!

可見到潔面皂上有啡色的粒粒,呢D粒粒就係用作磨砂的工用喔!


其實我第一次在手上卒既時候係無咁多泡泡架,

所以,要繼續再按摩多幾下後,就會慢慢卒出比較多的泡泡呢!!

所以,下次再用既時候,只需要按摩2-3下,就可以輕易卒出更多的泡泡喔!!

不過我卒既時候,輕輕咁感覺到磨砂既感覺,我諗應該係潔面皂上的啡色東東,

所以會有此感覺!!但我都有將潔面皂直接放在面上按摩,不過可能太滑喇,

唔係太按摩到,所以我再以另一個方法,方法2請向下拉^0^~~~


然後將手上好豐富既泡泡放上面部打圈方法作清潔,然後用清水洗掉便可!!


又完成一個步驟啦!!!!

塊面即刻乾淨晒!呵呵呵


上面我所講既方法2就係咁用啦,直接將潔面皂放在比較易變黑的位置作磨砂清潔,

然後用清水洗掉便可!!!

例如'''失頭哥''及手''淨''位等等!!





















2)零瑕淨肌重點精華護理15ml

可用於補妝或急救時使用


包裝盒後亦印了多圖語言的產品介紹!

可見UK的就是大家都看得懂既英文,其他的語言我真的全完睇唔明@@


從包裝盒取出貨品後!其實是貨size來的呀~~~^^


每次使用只需取出適當的分量便可!

可見產品是透明液體!

當我第一、兩次用時即刻感覺到涼涼的感覺呀,好舒服呢!!

不過用多幾次之後皮膚便好快適應,就好快感覺唔到涼涼地呢!!


將產品堆開後!!其實影相果陣都要比較快手,因為產品實在吸收得超級快呀.....


只需5秒內,產品亦已被我手背吸收得乾乾淨淨呢!

此產品我亦都非常鐘意用呀,因為用完之後唔會感覺到笠及油光既感覺!呵呵


所以,需要時,只需取出適當的分量,塗在面上作重點護理,

我自已都係會早晚用!

分別,塗在鼻亦兩旁及鼻頭


及額頭T字位


別忘記,下巴位都要塗埋喔!!























已經完成晒5個步驟啦!謝謝收看~~~

還有還有,大家快D去以下連結玩啦!!!

BIOTHERM特別準備了零瑕淨肌網上小遊戲,歡迎大家參加遊戲及邀請您的好友一同參加: