標籤

2012年4月30日 星期一

遲來了的生日禮物!

哼!大爺近排成日激嬲我,估唔到個死八公都識氹返我開心,

買返份大生日禮物補返比我,算你啦!!

我見有一日佢無啦啦拎住袋野返屋企,我都無留意係乜,

(我都心諗,你個死八公咁遲先返黎原來自已走去買野)

我都費事彩佢,就直接閃左去沖涼,

我一出黎果刻就見到我超恨想買勁耐既鞋放左係檯面,

我怕自已眼花,即刻帶返副眼鏡,oh.........no......................

嘩........就算我果刻幾嬲都好,已經即刻無晒火了!!

後來大少話,原來呢份禮物是在我生日前已經訂好左,(因我一值都唔知)

佢問過職員話因為香港分行無晒我碼,所以要去返德國廠訂返對返黎!

原先大爺話要等到6-7月先有貨,咁岩有一對黎左香港,所以就優先比左大少先!

嘻,家中我已經有第4對birkenstock啦~~有白色、紫色、紅色,呢對就係比較特別d既~~

開頭我見到價錢都左嚇跳!@@用左信用卡比已經9折左都要$800舊水,

原價無得折仲貴,要$890,嘩......................眼突了

我真係要勁愛錫呢對鞋先得!!愛死您喲~~~~~~


係你啦係你啦!!我終於可以擁有你啦,YEAH!!!


我一早恨左想買既鞋,終於可以到得手真係超開心架!!哈哈哈!!!

著過呢個牌子既人都知,呢個牌子既鞋真係超八塔,又勁耐著,仲好舒服,

真係物超所值架!!



難得一次買完野著上身比大家睇,可想而知我係幾咁鐘意對鞋!!!!

嘻嘻!!!


2012年4月28日 星期六

(使用一星期後)Neutrogena White Vitality,打破美白假象


好開心喔,我寫既文竟然比大會up左上網比大家睇~^_^~V

真係非常意外呢!!.


我都係第一次咁樣比品牌post我既文上網咋!!希望大家多多支持^_^


好!以下的就是我正面及側面使用一星期前後的比較!

大家覺得有分別嗎?

我代大家答;好明顯是有的吧!呵呵

膚色真的是透亮左,而且仲好明顯見到膚色係白左添喔!!!!!!!!!

使用一星期就已經見到咁明顯地變化,唔知再使用2星期後會係點呢?

大家式目以待!!我會繼續再用多一個禮拜,到時再較下~~~~~呵呵!!



等我近鏡影下我D討厭斑斑比大家睇,我覺得使用後真係淡左好多好多,

最衰我之前忘記左影添!唔緊要,下星期我會再影多次今次同下次既比較喔!

到時大再比較下有無變化~呵呵!!

2012年4月22日 星期日

Neutrogena White Vitality,打破美白假象

好多謝cosmopolitan比呢次試用機會我,真係好開心呀^0^

我今次試用的是:WHITE VITALITY Essence WHITE VITALITY精華素

價值:229.9

重量:30g

適合所有皮膚類型





















我去拎果日落緊超大雨呀>.<嗚!不過就算成隻腳濕晒都好,都係值得既~~~^3^

因為我可以試到最新推出既:WHITE VITALITY 精華素


盒上還有印了expirt date:2013.5.10,還有1年時間可以等我慢慢用!.

不過我相信唔使幾個月可以比我KO晒~Wakakaakaka


用途:活釆美白,滋潤肌膚。

使用方法:

初次使用時,請用力按壓泵頭正中數次。

之後使用時,請在之前所述的泵頭正中部位進行適當壓按,

即可將產品從再個雙篇中按出。使用產品時,

兩可能會出現其中一管產品會先於另一管被用盡的情況。

對此,撞您可繼續放心使用直至兩管產品都用盡,因為即使只剩一管,

它的配方仍然可以有效達到美白的功效。可於年日早晚潔面之後,

使用潤膚產品之前使用來本產品!































產品資料:

突破性引用「活能美白」概念,研發出 Vital-Ions 礦物離子科技,

激活細胞,為肌膚重新注入活性能量,有助抑制黑色素及淡化色斑,

亮化不同肌層。醫學證實,一年足以打散一年沉澱黑色素。


將產品的包裝拆開後,然後再將產品包裝盒推開!!


好閃亮的包裝喔!!真的超美呢!!非常幻彩~~~


取出產品後!

YEAH,就是你啦......................^^V

等我快D用先!!

忘了說,產品底下都印了expirt date喔!!超細心呢~~


將蓋打開後,可見產品的技計係有兩管出口的喔!!


將產品吱出後!!下圖是一下的分量!!

當然,一下分量是不足夠的,要再吱多一至兩下就差不多吧!!

聞上去,還有清香的味道喔!!


將產品輕輕地塗在面上再堆開後!

產品質地是乳液白色的,所以好輕易便可堆開~~~


然再將產品按摩至完全吸收..................

(可清楚看到我塊面佈滿可惡的斑斑喔>.<)


非常地意外呀~~~我塊面只需數秒便可吸收晒啦,產品吸收度超高呢!!

重點是,產品非常非常非常地乾爽,真的一點癡笠感都無,

真的超堆介ar!!Wwoo....經已比我瘋狂地愛上了>3<

而且價錢唔會太貴,非常大眾化,呵.......本人回購度極高呀!!!!!


下圖是我使用前的相片!!

再等我使用後一星期的結果,到時睇下我D斑斑同膚色有無變化先!

等我喔!!^0^



2012年4月17日 星期二

一星期的收獲!


呢排又買左一堆東東回家啦.................
BSX

1)$120=10對襪

痴左線,一野掃左10對,無計,d襪同大少一齊著,

佢果對都唔知乜腳黎架,成日著到d禱無晒彈性~~

跟住又比我唔知又掉左幾多落垃圾筒!索性買貴小小睇下會唔會好d啦~~


全部都係我揀既!因為我比錢,哈哈..........


原價原來要30蚊一對@@~~~....

咁真係買10對低好多喎~~~


張單巧長呀~XDD


2)ZARA

$179

白色骷髏頭短袖T

呢件衫其實係我心情最差果陣敗既,所以要買下野發洩下自已既情緒!!

哈......不過又ok喎!!


前面平平無其,無乜特別


後面真係超愛呀~~~~夠晒特別!!


呢件衫真係要手洗!入面最襯件螢光衫已經可以好靚!!


因為件衫設計比較鬆身,所以我買s碼就ok lu~

H&M,超薄T

呢兩件我前日敗比大少既!!

佢最鐘意果D超落質地衫~~

都係$69-79一件!佢話好鐘意喔~~~


以下呢兩包con係5日試帶con黎既~~

係免驗眼費架呢!!~~


2012年4月13日 星期五

明報OL網探子回報投票有禮-la prairie魚子精華面霜

呢份禮物已經係兩個禮拜幾前收到既,某日打開屋企大門,就見到呢份文件,

我開頭都無留意係乜,再打開先知,原來係我之前參加左唔知乜野投票,再送比我既禮物@@




真係原全諗唔起係乜投票??哈........無所謂啦,有禮物收就得喇!呵呵呵~~


因為郵差叔叔要幫我將呢份禮物攝入我屋企門後,所以個盒外形已經鄒了!

都無所謂啦,還掂個盒我都會掉既!麻煩郵差叔叔了!




試用裝,5ml份量!!!

細細樽,用完又可以keep住個樽,留黎去旅行時去最方便不過!


最估唔到連試用裝都會包裝得咁好!!!

2012年4月12日 星期四

skⅡ之mini gift

其實呢set gift已經係四月頭已經拎左,只係一值放緊大假期,無未時間寫文呢~

呵呵,今日開始要加把勁追返d文喇~~~

我相信呢set gift已經有好多sis已經拎左啦^0^~



分別有:環采鑽白修護霜EX 2.5g、環采鑽白精華EX7ml

好靚既包裝呢~~呵呵


呢樽仔就係:環采鑽白修護霜EX


呢支就係:環采鑽白精華EX